Πολιτική Ποιότητας

Η Διοίκηση της Εταιρείας έχει ως θεμελιώδη πολιτική τη θέσπιση και διατήρηση υψηλών πρότυπων ποιότητας για τον τρόπο που λειτουργεί και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Μέρος της πολιτικής της Εταιρείας σχετικά με τη Ποιότητα είναι το γεγονός ότι οι υπηρεσίες της πρέπει να ικανοποιούν σχετικές προκαθορισμένες προδιαγραφές σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία, ρυθμίσεις, κανονισμούς, κώδικες, εγκυκλίους και οδηγίες και δεσμεύεται να τηρεί απαρέγκλιτα την Ελληνική αλλά και την αντίστοιχη νομοθεσία της ευρωπαϊκής ένωσης, και όλες τις αντίστοιχες κανονιστικές διατάξεις. Επίσης δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο χειρισμό κάθε είδους προσωπικών δεδομένων, έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόσβαση αναρμόδιου προσώπου σε τέτοια κρίσιμα δεδομένα ή ενδεχόμενη διαρροή προσωπικών δεδομένων.

Πρωταρχικός στόχος είναι

η συμμόρφωση των υπηρεσιών της με τις ποιοτικές απαιτήσεις των πελατών της, η τήρηση των συμβατικών χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης και η αριστοποίηση του οικονομικού αποτελέσματος.
Για την επίτευξη του ανωτέρω στόχου η Εταιρεία δεσμεύεται για:

Την παράδοση των προϊόντων σε προκαθορισμένο χρόνο από τη λήψη της παραγγελίας,
100%
Την αποθήκευση και διατήρηση των προϊόντων με τρόπο που να διασφαλίζεται η ποιότητά τους
100%
Τη διανομή των προϊόντων με κατάλληλες συνθήκες.
100%
Την ταχύτητα εξυπηρέτησης
100%

Our Mission is to Become The Best Service Company.

Πολιτική Ποιότητας

PHARMALINE

Η πολιτική αυτή υλοποιείται μέσω του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των Διεθνών Προτύπων Ποιότητας ISO 9001:2015 & της υπουργικής απόφασης 32Β 1348 / 2004 και των κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με την ορθή πρακτική διανομής φαρμάκων για ανθρώπινη χρήση 2013/C343/01 και είναι σύμφωνο με τις κοινά αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της Εταιρείας και των σχέσεών της με τους πελάτες της.

Η Διοίκηση της Εταιρείας δεσμεύεται να εξασφαλίζει όλους τους πόρους που είναι αναγκαίοι για την επίτευξη των στόχων της. Επίσης το προσωπικό της Εταιρείας δεσμεύεται να εκτελεί τα καθήκοντά του σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας.

Μέσω της συνεχούς τήρησης των σχετικών διαδικασιών και της επεξεργασίας των συναγόμενων συμπερασμάτων επιτυγχάνεται ανασκόπηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας. Η συνεχής βελτίωση της Ποιότητας σε όλες τις δραστηριότητες και από όλους τους εργαζομένους θεωρείται αδιάσπαστο μέρος του επιχειρηματικού σχεδιασμού της Εταιρείας και των οργανωτικών στόχων της.

Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης της Ποιότητας έχει σαφή δικαιοδοσία και οργανωτική ελευθερία στο να εντοπίζει προβλήματα ποιότητας, να εισάγει, να συνιστά ή να προσφέρει λύσεις και να επιβεβαιώνει την εφαρμογή των λύσεων, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος και να γνωστοποιεί σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας την ανωτέρω πολιτική της Εταιρείας. Η ανωτέρω πολιτική ανασκοπείται βάση των συλλεγομένων συμπερασμάτων.